Ytterligare en vecka har gått och bboggen har blivit lite lidande.. Men men kom igen!

Jag jobbade ganska mycket i förra veckan och jag kan väl skylla på det för den uteblivna bloggandet.

I lördags började liten sjukdom komma krypande.. Somnade stenhårt i soffan på eftermiddagen och därefter gick det utför. Gårdagen på jobbet var en kamp och dagens session hos sjukgymnasten (som inte gick att avboka) likaså... Hoppas det vänder snarast.

Mackan är med sjuk så igår unnade vi oss Ben & Jerrys. Och idag är det ju chokladbollens-dag så jag bakade chokladbollar. Men för stt inte helt balla ur bakade jag en nyttig variant.

Mackan tycker jag tjatar för mycket nu ikväll så jag har jag tyst-strejk och har varit tyst i nästan 40 min (väldigt jobbig strejk). 

Vi ska se film, mackan har fått välja. Kommer säkert bli en läskig eller dålig eller bådeoch...
/AK


Kommentera

Publiceras ej