Dagarna går och jag känner att jag inte riktigt hänger med :) Och då kan jag ju erkligen förstå om ni stackars tappra blogg läsare känner detsamma. Att ni inte hänger med i mitt o så händleserika liv. 
 
Vad har då hänt sedan sist? Jo jag har ju tagit en kandidatexamnen i Medie- och kommunikationsvetenskap, den du! Jo men så är det och det känns faktiskt riktigt bra. Även om man till viss del kommer sakna mycket så känns det som en stor lättnad och som en bedrift som jag kanske i nu men om ett tag eller i framtiden kan var lite stolt över. Slutseminarium i torsdags och i fredags var jag helt ledig och hade en mass härligt framför mig. Snacka om en go dag + att det var superhärligt väder och solen sken. Jag gick på stan, köpte en ny klänning och åt goda nektariner på en utomordentlig bänk i solen. På kvällen var det fest! Mycket har vi lärt oss och fira - det kunde vi sedan länge! Bra fest på Bosses fantastiska lya på Gustav Adolfs torg mitt i stan:
 
Bål, sol och takterass. Bra kombination.
Ett gäng klassisar!
 
Låångbord. Middag, tal och vin.
 
DAgen efter åkte en nyexaminerad, glad om än något bakis mot Västervik. Där vankades det nämligen mer festligheter och vad gör man inte för att vara där det händer. Markus syster och hennes man gifte sig i Key West förra året och ville fira detta med en stor fest med alla de tyckte om. Kul för mig att jag fick vara med, för jäklar i m in lilla låda vilken fest det blev och va skoj vi hade!
 
 
En bild som inte på långa vägar ger brudens skönhet rättvisa. Dålig fotograf och Fin Emelie!
 
Sol & Champange i gräset!
 
Bröllopsparet!
  
Vid middagen tog jag inte någon bild, det var lite synd för maten var god och bordsgrannarna var mycket trevliga.
 
Bröllopsvalsen!
 
Men borden plockades undan och det var dags att öppna baren och kasta undan borden - jag & mackan agerade bartenders under den första timmen, ryktet gick att det var starka drinkar och kort därefter var dansen i full (!) gång. Sen dansade vi tills det blev just och då dansade vi lite till. Mina fötter värkte på vägen hem och vi kom inte till sömns innan efter fem. Så skoj verkligen.
 
Rätt hyfsat utsikt när solen började gå upp tidig morgonkvist.

Dagen efter var det den här lilla gulliga varelsen som var piggast. Lätt match.

 
Nu ska jag ge mig ut på stan, köpa present till världens bästa människa som fyller 25 på söndag, men kalas det blir det redan imorgon. Ska köpa det finaste jag kan hitta, för det är hon värld - alla dagar i veckan
 
På återseende gott folk!
/AK
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej